Energija

 

ENERGIJSKI NABOJ – COVER glasbeni nastopi

 

Dušan Šandrič je porabil večino svojega življenja za uživanje v glasbi, ustvarjanju, sodelovanju z izbranimi glasbeniki, predvsem pa v petju. Čutil je, da se glasba neustavljivo dotika njegove duše vzvišeno, tako kot nič drugega. Razpredla se je v vsak kotiček njegovega življenja lahkotno, nikoli vsiljivo, njegov čut za petje pa je bil pri tem resnično priviligiran. Vsi, ki so kdajkoli poslušali njegove imitacije svetovnih vokalistov so se strinjali, da v pohvalah govorijo o nekom, ki zna različne pesmi odpeti tako dobro, kot skoraj nihče drug. Zato je bila določena pesem v njegovi vokalni izvedbi še posebno ovrednotena.

Šandrič je začel prepevati že z osmimi leti, pri trinajstih letih je dobil prvo kitaro, z osemnajstimi pa je kot solo vokalist in basist s svojim prijateljem kitaristom Marjanom Ogrinom, bobnarjem Zdravkom Antončičem in klavijaturistom Brankom Vugo, ki ga je pozneje zamenjal jazz pianist Renato Chicco sestavil prvi ansambel z imenom PROBLEM, ki je na primorski glasbeni sceni deloval šest let. Od takrat pa do danes je igral in pel na raznih velikih in majhnih plesiščih, koncertnih dvoranah, restavracijah, evergreen klubih in klasičnih diskotekah nekajtisočkrat.

Brenkal je na kitaro in prepeval v osmih zasedbah, svoja najlepša leta pa je preživel v vokalno inštrumentalnih skupinah PROBLEM, PRIZMA in BLACK JACK. Cover nastopi v živo (posnemanje različnih izvajalcev glasbe) so zato bili v nekem obdobju bolj pomembni od ustvarjanja avtorskih del in so pomenili pravi razcvet njegovega pevskega talenta. Sinteze obstajajočih glasbenih zvrsti so vlekle njegovo naklonjenost, vplivi iz katerih se je oblikoval njegov vokal, pa so z vsakim nastopom ustvarjali duhovni in energijski presežek. Dušanova doživetja na glasbenih odrih so zato z razumevanjem izbranega glasbenega področja obogatila in poglobila njegov čustven užitek in resnično strast do glasbe, v kateri se demonstrirajo vokalne veščine na dobro organiziranih in izvedenih koncertih modernega zabavništva. Zahvaljujoč ustvarjalnosti brez omejitev, je ves čas svojo umetnost izpostavljal tudi v avtorskih delih, kjer je znal v vsaki svoji skladbi perfektno spremeniti barvo glasu. Združevanje stila oponašanja drugih pevcev in petja avtorskih pesmi, je bil zanj najprimernejši izraz in mu je vzbujal dober občutek.

Sam je pisal svojo lastno zgodbo, sam razvrščal dogodke na ključne in obrobne, zato je brez premora uspešno izpostavljal svoj osebni tako imitacijski kot avtorski naboj. Besedila in melodije je pel z obsedeno intenzivnostjo pri čemer je prestopil začrtane meje tako, da je v petje popa, rocka, bluesa in opere izmenično vnašal glasnost, milino, prodornost, romantiko in šepet. Velikokrat je eksplozivno izvajanje bilo izčrpavajoče energično petje z raskavim glasom in glasnimi kriki. Zaradi ognjevitosti in njegovega zavestno izdelanega psihometričnega stika z občinstvom, takšni nastopi niso mogli nikogar razočarati. To dogajanje je bilo popolnoma izven omejenih karakteristik. Pomembna je pač bila Dušanova interpretativna plat, pri čemer je prišel do izraza njegov imidž oziroma drža iskrenega umetnika in ne glasbene zvezde.

Comments are closed